duminică, 5 aprilie 2015

Copenhaga - Grădinile ...


Pana una alta prin nişte grădini să mai cutreierăm zic! Par example - The Royal Danish Horticultural Society's Garden.

The Royal Danish Horticultural Society's Garden
The Royal Danish Horticultural Society's Garden

Ăsta da nume! Noroc cu Google altfel pentru mine şi acum era "next to Frederiksberg Garden" Garden :-)

The Royal Danish Horticultural Society's Garden
The Royal Danish Horticultural Society's Garden

Grădina Botanică. Am rămas cu gândul la ghivecele astea cu chili pe care puteai să le cumperi din buticul grădinii, chiar la intrare. Ştiam un loc perfect pentru ele în bucătărie - dar sigur nu mă primeau cu ghiveciul în avion. :-)

Grădina Botanică - Copenhaga
Grădina Botanică - Copenhaga

Grădina asta are tot ce-i trebuie - bolte de trandafiri, statui, pâlcuri de flori, copaci maiestuoşi, muuuultă iarbă verdeeee şi .... foarte puţine bănci. Clară invitaţie să luăm loc - precum danezii - direct pe iarbă. 

Grădina Botanică - Copenhaga
Grădina Botanică - Copenhaga

M-am aşezat şi eu dar m-am sclifosit precum anchilozatul şoarece de birou ce sunt. M-am foit pe toate părţile - ba că murdăresc blugii, ba că "simţ" rece la spate, ba că se uită lumea la mine ... Clar nu mă simţeam în largul meu - ceea ce nu doar că ar trebui dar m-a şi pus pe gânduri. :-) Just look at them! I love love love these people! Stau pe iarba si se bucura de soare ...

Grădina Botanică - Copenhaga
Grădina Botanică - Copenhaga

Aruncăm o privire tandră şi Rosenborg-ului ...


Rosenborg Castle
Rosenborg Castle

Chiar două ...


Şi hai spre Den lille havfrue! Să-i spunem Hej şi să-i facem o mie de poze.



Din aceeaşi poveste:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu